Techmatch // een nieuw gezicht
de beste match in techniek
Techmatch
TechMatch heeft Supersky gevraagd om hen te helpen bij een rebranding. Het was tijd voor een nieuw logo, een nieuwe huisstijl, een nieuw gezicht. In meerdere creatieve sessies hebben we deze nieuwe richting samen met TechMatch bepaald. Dit hebben we vervolgens in een brandbook doorgevoerd, samen met een aantal on- en offline middelen.
Onlangs is TechMatch door Continu overgenomen. Om deze overname in beeld te vangen, hebben wij in de look&feel van TechMatch een speelse en eigentijdse 2D-animatie mogen maken.
Resultaat
Hoe gaan we te werk?
Dit branding traject starten met een aantal creatieve sessies met de twee oprichters van TechMatch en de hoofd communicatie medewerker. Wanneer de mensen waarmee je om tafel zit in zelfde visie en stijl richting in gedachten hebben is het natuurlijk al een mooie uitdaging om de input om te zetten in het juiste logo en huisstijl maar in dit traject was de uitdaging nog een beetje groter. Heerlijk als je zo even extra je best moet doen! Én des te trotser zijn we op het eindresultaat.
Een short brandbook waarin logo-gebruik, kleuren en fout-gebruik helder omschreven wordt. Daarnaast hebben we verschillende middelen uitgewerkt van de stationery tot relatiegeschenken en social recruitment animaties.
Recent is TechMatch samen gegaan met Continu, daarvoor hebben we in de stijl van TechMatch een animatie gemaakt ter promotie van dit nieuws.
Fun fact
Voor TechMatch ontwikkelde we ‘Matchmakers’ Een luciferdoosje met gesprekkenstarters in te zetten bij sollicitatie procedures om je participant beter te leren kennen op een leuke manier.
USED EXPERTISES
Creatieve sessie // Branding & Graphic design // Animation
MIDDELEN
Interested?
Heb je een tof idee, een vraag die nog verder uitgewerkt moet worden of een concreet content plan waar we iets vets bij mogen maken, wij staan in alle gevallen voor je klaar, neem contact op!