Royal Floraholland // a blooming future

branding en grafisch design voor het jaarlijkse event ‘‘de dag van de Coöperatie’’

Royal FloraHolland, ‘s werelds grootste bloemenveiling, heeft Supersky gevraagd te helpen bij de branding en grafisch design voor het jaarlijkse event voor de 4.000 leden, De Dag van de Coöperatie, 12 december 2019 met als thema “A Blooming Future”.

Resultaat

Hoe gaan we te werk?

Supersky heeft een campagnestijl voorgesteld en mogen ontwerpen, met als concept de caleidoscopische vorm. De 4 thema’s “Onze coöperatie”, “Ondernemerschap”, “Duurzaamheid” en “Toekomst van de sector”, kregen alle vier een eigen identiteit en bloem-logo en aansluitend is een huisstijl neergezet voor verdere doorvoer in middelen.

Een campagnestijl, met styleguide en de doorvoer in talloze middelen, van een digitale- en print uitnodiging, advertenties, animaties, event aankleding.

Fun fact

De bloemenveiling van Royal Floraholland in Aalsmeer is het grootste gebouw van Europa!

USED EXPERTISES

Event // Branding // Design // Social Content

MIDDELEN

 

Interested?

Heb je een tof idee, een vraag die nog verder uitgewerkt moet worden of een concreet content plan waar we iets vets bij mogen maken, wij staan in alle gevallen voor je klaar, neem contact op!

Say Hello

(+31) 040 304 17 48

Vorige
Vorige

Quinny // Global social content

Volgende
Volgende

Today Advocaten // Visual Identity