Royal Floraholland // a blooming future
branding en grafisch design voor het jaarlijkse event ‘‘de dag van de Coöperatie’’
Royal FloraHolland, ‘s werelds grootste bloemenveiling, heeft Supersky gevraagd te helpen bij de branding en grafisch design voor het jaarlijkse event voor de 4.000 leden, De Dag van de Coöperatie, 12 december 2019 met als thema “A Blooming Future”.
Resultaat
Hoe gaan we te werk?
Supersky heeft een campagnestijl voorgesteld en mogen ontwerpen, met als concept de caleidoscopische vorm. De 4 thema’s “Onze coöperatie”, “Ondernemerschap”, “Duurzaamheid” en “Toekomst van de sector”, kregen alle vier een eigen identiteit en bloem-logo en aansluitend is een huisstijl neergezet voor verdere doorvoer in middelen.
Een campagnestijl, met styleguide en de doorvoer in talloze middelen, van een digitale- en print uitnodiging, advertenties, animaties, event aankleding.
Fun fact
De bloemenveiling van Royal Floraholland in Aalsmeer is het grootste gebouw van Europa!
USED EXPERTISES
Event // Branding // Design // Social Content
MIDDELEN
Interested?
Heb je een tof idee, een vraag die nog verder uitgewerkt moet worden of een concreet content plan waar we iets vets bij mogen maken, wij staan in alle gevallen voor je klaar, neem contact op!